Sveučilišni magistar/ica poslovne ekonomije po završetku studija bi trebao moći:
- Kritički prosuđivati složene probleme temeljem relevantne metodologije i literature te oblikovati strategije upravljanja resursima gospodarskog subjekta
- Argumentirano izložiti svoje mišljene i rezultate istraživanja vezano uz upravljanje i strateško ponašanje gospodarskog subjekta
- Samostalno provoditi napredna istraživanja u poslovnoj ekonomiji, od definiranja problema i izbora metodologije do analize i komunikacije rezultata, te kreativno primijeniti stečena znanja i vještine za rješavanje složenih poslovnih problema
- Odabrati i kreativno primijeniti model vodstva, proaktivno upravljati troškovima, usmjeriti gospodarski subjekt ka dugoročnoj optimizaciji te strateški voditi kroz krizu primjenjujući duboko razumijevanje kriznog menadžmenta
- Odabrati i ocijeniti čimbenike okruženja i kritički prosuditi njihov utjecaj na marketinške aktivnosti gospodarskog subjekta na tržištu primjenom strateškog marketinga te integrirane marketing komunikacije
- Argumentirati mišljenja o poduzetništvu te primjenom strateškog menadžmenta donijeti odluke važne za ostvarenje novog rasta i razvoja gospodarskog subjekta
- Kritički prosuditi organizacijsku strukturu za poslovanje gospodarskog subjekta primjenom korporativnog upravljanja
- Ocijeniti uspješnost poslovanja i tržišni položaj financijskih institucija, posebice banaka i osiguravajućih društava te njihov značaj za poduzetnike
- Oblikovati financijske izvještaje gospodarskih subjekata i vrednovati njihovu pouzdanost primjenom nadležnih računovodstvenih i revizijskih standarda
- Razviti komunikaciju i suradnju u različitim poslovnim okruženjima te izgraditi sustav vrijednosti unutar gospodarskog subjekta na temeljima poslovne etike i društveno odgovornog poslovanja
- Vrednovati uvjete odvijanja procesa poslovnog odlučivanja gospodarskih subjekata u međunarodnom okruženju
- Vrednovati učinke korištenja informacijskih tehnologija u gospodarskom subjektu te predložiti model obrade podataka, kao i na osnovu analiza poslovanja odabrati i kreativno primjenjivati inovativne poslovne modele
- Kroz kritičku analizu, procijeniti i usavršiti specifična znanja iz područja obiteljskog poduzetništva, poduzetništva u sportu, prodaje, poslovnog pregovaranja, lanaca opskrbe i upravljanja projektnim ciklusom u kontekstu gospodarskog subjekta
- Kritički prosuđivati znanstvene i stručne ekonomske probleme temeljene na primjerima iz prakse